Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2021


Δημιουργία - Έκφραση - Θεματική ενότητα 5 αισθήσεις

     (Υποχρεωτικό Πρωινό Τμήμα - Νηπιαγωγός Μανιώτα Μαρία)

Αφόρμηση για την εισαγωγή μας στην θεματική ενότητα 5 αισθήσεις αποτέλεσε μια χειροτεχνία 
Βλέπω τον κόσμο με ένα ζευγάρι κυάλια
Τι είναι αυτό που μου αρέσει να βλέπω (με χαροποιεί) 
και τι όχι (τι με στεναχωρεί)

Μου αρέσει να βλέπω την Κατερίνα που είναι χαρούμενη γιατί σήμερα εχει γενέθλια 
Δεν μου αρέσει να βλέπω σκοτάδι και ομίχλη ( Βασίλης)

Μου αρέσει να βλέπω κούκλες
Δεν μου αρέσει να βλέπω μαγισσες ( Έλσα)


Μου αρέσει να βλέπω κούνιες και παιχνίδια
Δεν μου αρέσει να βλέπω φαντάσματα ( Φυλίτσα)


Μου αρέσει να βλέπω τους φίλους μου να γελάνε
Δεν μου αρέσει να βλέπω ....(Δεν απάντησε) Νίκος

Μου αρέσει να βλέπω το νηπιαγωγείο και τους φίλους μου
Δεν μου αρέσει να βλέπω μάγισσες (Ζωή)


Μου αρέσει να βλέπω την τούρτα γενεθλίων μου και το νηπιαγωγείο μου.
Δεν μου αρέσει να βλέπω μάγισσες. ( Κατερίνα)


Μου αρέσει να βλέπω τον αγαπημένο μου ήρωα τον Σπάιντερμαν
Δεν μου αρέσει να βλέπω λύκους και τα στρατιωτάκια που παίζουμε κάτω απο το τραπέζι που τρώμε, γι' αυτό θα τα μαζέψω και θα τα βάλω στο κουτί τους για να μην χαθούν  (Ιορδάνης)


Μου αρέσει να βλέπω το κουκλόσπιτο και τις κούκλες 
Δεν μου αρέσει να βλέπω ότι δεν έχουμε κούνιες στην αυλή 
(Αριάδνη - Παισία)

Μου αρέσει να βλέπω γατούλες και σκυλάκια
Δεν μου αρέσει να βλέπω φαντάσματα
(Σοφία)


Μου αρέσει να βλέπω τους φίλους μου στο νηπιαγωγείο
Δεν μου αρέσει να βλέπω λύκους
(Πέτρος - Παναγιώτης)


Μου αρέσει να βλέπω πεταλούδες
Δεν μου αρέσει να βλέπω μάγισσες 
(Ραφαέλα)





 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου