Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2014



Το νηπιαγωγείο μας - άνοιξε ...
Γνωριστήκαμε... Παίξαμε πολλά ομαδικά παιχνίδια ...
Τα περισσότερα είχαν στόχο - την συνεργατικότητα -  και τα οφέλη της...
Μεταφέρω το μπαλόνι - χωρίς να πέσει κάτω - χωρίς να το ακουμπήσω με τα χέρια μου... Μοναδική μου βοήθεια - ο φίλος και συνεργάτης μου...


Στα πρώτα μας επιτραπέζια παιχνίδια όμως – Έγινε χαμός…
Καινούριοι και παλιοί συμμαθητές – Ήθελαν - ΟΛΟΙ – να κερδίσουν…


Νικητές και χαμένοι – Μαζευτήκαμε – στην παρεούλα…και ...Συζητήσαμε 
Πως νοιώθει ο χαμένος – Πως νοιώθει ο νικητής…
Προβληματιστήκαμε…
« Είναι δυνατόν να νικάει  μόνο ένας
Και να είναι – Πάντα – Ο ίδιος ; »
Και διαβάσαμε το παραμύθι… «Μια άλλη μέρα – θα νικήσεις εσύ..»

Στη συνέχεια – Ξανασυζητήσαμε -  και θυμηθήκαμε
Τις στιγμές - που χάσαμε – Και όμως – Όχι μόνο -δεν στεναχωρεθήκαμε…
Αλλά νοιώθαμε - χαρούμενοι... 
Καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι...
Όταν νικήσει – η χαρά του παιχνιδιού και της συμμετοχής..
Τότε ...έχουμε ΝΙΚΗΣΕΙ - ΟΛΟΙ... 
Και φυσικά - Ζωγραφίσαμε - τις σκέψεις μας...Ως εξής...
"Το αγαπημένο μου παιχνίδι είναι...
Όταν χάνω..."
Σταύρος : "Το ποδόσφαιρο... Δεν στεναχωριέμαι - Ξαναπαίζω - απ την αρχή..Ο μπαμπάς μου - λέει - η μπάλα είναι στρογγυλή... και γυρίζει - Μια κερδίζω εγώ -  μια αυτός..."
Βίκτωρας: "Το κυνηγητό - με τους φίλους του αδερφού μου - που πηγαίνουν - Δημοτικό
Όταν χάνω - χαίρομαι - γιατί με θέλουν στην παρέα τους - κι εγώ νοιώθω - "μεγάλος"..."
Στέργιος: "Ο χιονοπόλεμος...Όταν χάνω...Γελάω - Μ'αρέσει να μου πετάνε χιονόμπαλες και να με πετυχαίνουν... Είναι διασκεδαστικό..."
Κωνσταντίνος: "Η τυφλόμυγα - με τις αδερφές μου - Μαρία και Ραφαηλία.. Όταν χάνω ...γαργαλιέμαι - και γελάω - γιατί με ζουλάνε... "









Χρυσούλα: "Κρυφτό - με την φίλη μου...Διασκεδάζω - Γελάω- και μετά τα "φυλάω" εγώ..."






Γιώργος: "Μπάλα - μέσα στο σαλόνι - με τον ξάδερφό μου - Ραφαήλ...Δεν στεναχωριέμαι - γιατί τον αγαπώ - και θέλω να έρχεται - για να παίζουμε μαζί...Κλωτσάω  την μεγάλη μπάλα - και την πιάνει..."

...ΟΛΑ ΑΥΤΑ - Αποφασίσαμε να τα κάνουμε βιβλίο - και να το αφήσουμε στη Δανειστική βιβλιοθήκη του Νηπιαγωγείου μας - για να το διαβάζουμε - κι εμείς και οι γονείς μας - όταν έρχονται - να μάθουν τι κάνουμε - τόσες ώρες - στο σχολείο...




4 σχόλια:

  1. Ωραία παιχνίδια! Ωραία ιστορία! ΚΑΛΉ ΑΡΧΉ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κορίτσια..Τώρα μαθαίνω... Κάθε διόρθωση ευπρόσδεκτη ... Είμαι ..νεογέννητη..χαχαχα... ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ - Και τη φετινή σχολική χρονιά... ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή αρχή και από εμένα...Καλή δημιουργική συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή